dissabte, 28 d’abril del 2012

Gestió econòmica d'activitats extraescolars

Normes de gestió interna de cobraments i pagaments d'activitats extraescolars (sortides i viatges) aprovades pel Consell escolar el dia 29 de març de 2012:

1a.- S'ha de confeccionar un pressupost de l'activitat que contempli totes les despeses reals, incloses les dietes que hagi de pagar el centre (prèviament s'hauran de demanar els imports al secretari).

2a.- S'hauran de prioritzar els cobraments i pagaments per 'la Caixa' a través del compte de l'institut. Quan els pagaments siguin en metàl·lic, l'organitzador o organitzadora, un cop acabada l'activitat, haurà de fer arribar els diners al secretari del centre. Queden explícitament prohibits els 'dipòsits o pagaments en metàl·lic' al personal d'administració i a terceres persones.

3a.- Un cop finalitzada l'activitat s'haurà de fer un estat de comptes -la persona organitzadora- i lliurar-lo al secretari de centre conjuntament amb el pressupost de l'activitat; aquest estat de comptes anirà acompanyat dels documents pertinents (rebuts i resguards de pagaments, factures, ...)